یزدفردا: کاسبی با تب دنگی؛ روغن دفع پشه ۱۷۸ هزار تومان!

راضيه حسينی: این تازه شروع ماجراست. هنوز مانده تا به ترکیب برنده عنبر نسا و روغن بنفشه برسیم. از این پس انواع تجویزها برای دورماندن از نیش پشه در سایتهای فروش، کانالهای تلگرامی و اینستاگرام خواهید دید.

دیگر نگران نیش پشه نباشید اگر روزی فقط یک بار کرم ناخن شست پای حلزون قطب شمال را بزنید هیچ پشه ای نزدیک شما نخواهد آمد!»

«آیا از نیش پشه رنج میبرید؟ ما برای شما راهکار ویژه ای داریم دستگاه نویز ساز ایکس وای زد را سفارش دهید. اگر همین امروز این دستگاه را سفارش دهيد چهار عدد اشانتیون هم دریافت میکنید.

با اشتیاق مردم به خرید هر کدام از این موارد قیمتها افزایش مییابد و عده ای آرزو میکنند که پشۀ آندس هرگز از میان نرود. شاید حتی برخی بر شایعات خطرناک بودن این پشه دامن بزنند.

چه چیز از این بهتر اگر مردم بشنوند که نیش این پشه باعث منقرض شدن نسل دایناسورها بوده است و وقتی یک پشه میتواند دایناسور بکشد آدم که برایش کاری ندارد به زودی مقالات پژوهشها و خبرهای فیک جذابی در این باره خواهید شنید. اخباری که خود پشه آندس پای تلویزیون و بعد از شنیدن آنها بالهایش ریخته و با عصا محل را ترک می.کند اصلاً باورش نمیشود این همه قدرتمند بوده و خودش خبر نداشته است دایناسور؟ پشه؟ دلیل منقرض کردن؟

شاید چندی بعد یک استوری اینستاگرام فاش کند که سیمپسونها در قسمتی همین پشه آندس را نشان داده بودند. سیمپسونها در حالی که مایعی سبز یشمی رنگ میخوردند خود را از شرش در امان نگه میداشتند در استوری بعدی این مایع که عصاره جلبک جویده و تف شده توسط ماهی گوشتخوار است به قیمت استثنایی فقط و فقط ۲۵۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید!

هر چه فکر میکنم موجودی خطرناکتر از بشر دو پا پیدا نمیکنم آدمیزاد ثابت کرده است از هر پشه و جانور دیگری میتواند آسیب زننده تر باشد گرگها وقتی سیر بشوند شکار نمیکنند زنبورها فقط وقتی احساس خطر کنند نیش میزنند، ولی انسانها حتی وقتی سیر باشند حتی وقتی احساس خطر نکنند هم قادرند آدم بکشند حالا شما بگویید انسان خطرناکتر است یا پشه پشه آئدس.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا